söndag 14 november 2010

Vill tacka de som ordnade Grums bästa tjejkväll i fredags på Gruvan... Tack!!! det av jätte kul... fick tillfälle att marknadsföra Willawiik :DDDD jätte kul många uppskattade det jag visade... i den Svenska andan.... va duktig jag är !!!
Den mest frekventa frasen för kvällen var -jag fattar inte hur du hinner allt...
Det var kul iaf.... å jättebra ordnat!!!!

å va har vi på tapeten???
  • Husvisning på fredag... jippiii
  • ridklubbsfest
  • Julmarknad på Mariebergsskogen !!!! 4-5/12 å jag ska ha stånd hela helgen...
  • sen blir det julbord med ridsällskapet.... kulkul...
  • både första advent å lucia har varit vid det här laget...
  • bara Julafton kvar.... å nyår... å sen resten av nya året...

det va ju inte mycket att göra.... jag hinner nog med allt ändå....

1 kommentar: