söndag 21 november 2010

iiiiii.... idag har jag målat,målat,målat,målat å varit i stallet å efter det har jag målat, målat,målat... ätit alldeles för många Polly, lyssnat på Jay för 10 000 000:e gången å planerar vad jag ska ha med på julmarknaden i Mariebergskogen... å, har jag glömmt å sagt det??? jovisst jag ska va med på julmarknad !!!! kul... Ida å Titti ska oxå va med... ännu kuligare...

hum va ska jag göra nu... allt är på törk... för tidigt att åka å kvällsfodra.... nu vettja... det blir Jay igen...

tjatja...

1 kommentar:

  1. Du verkar inte vara aktiv på bloggen längre, men jag har precis hittat den, eftersom jag såg ditt visitkort på jobbet. :) Superfina grejer du gör! Önskar jag också kunde göra sånt där decoupage och grejer men jag har ingen aning om hur det funkar. ;)

    SvaraRadera