tisdag 20 juli 2010

Gamla godishuset i S-e

Idag har jag å grabbarna grus varit i Säffle på bölas bowling... gööör kul.... strajka flera gånger var...
innan vi åkte så berätta jag för Wille att jag skulle in på bästa tygaffären i landet :)... han börja nästan å grina... Jag vill inte!!! -men så blev det iaf... Jag shoppade loss... ett nytt överkast!!! kuddar!!! till nya lyan :) så shabby... love I´t...
å vem behövde hjälp av mamma innan vi kom till kassan...
om inte Wille som kom dragnas med en tygrulle...
detta vill jag ha!!!
å kolla va lik mamma... (bilden längst ner)
han har använt både häftpistolen å limpistolen...
jag oxå för den delen...
blir bara sååå inspirerad när jag varit i denna helt underbara butik...
tog en av mina bönpallar från lördagens auktion i Åmål å trolla lite...
visst blev den fin!!!


Innaför tyget finns en bräda som han har omsorgsfullt målat innan... dutti!!!
Natti natti// Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar