tisdag 31 augusti 2010

Älskade Nicki

Fina små glasburkar med finfina lock!!!
Liten glasburk med synålar i... nåldyna som lock...
Mycket nöjd över mitt loppisfynd!!! en gammal fin barn/dock-säng... köpt på Antikt & gammalt i Grums... underbart med lilla Nicki sovande i den...

Första hälpen lådan är en 30-tals låda som fått en rejäl omgång... inhandlade den på en auktion under sommaren...

Låda utan lock... små hjärtan...

Småhjärtana inhandlades i denna lilla gulliga träask som även den fick sig en omgång...


Liten ask vunnen på tradera... papper, band, rosor å fjädrar gjorden denna ask lite gladare...

Tändsticksaskar...
endel av dom har en magnet på ryggen... så man lätt vet vart tändstickorna är när man behöver dom....

ååå... min bakelse... bönpallen fick ett lite udda utseende... för att va bönpall alltså... fin tycker jag... Henka tyckte den va mindre fin...

traaaaaa....


Sessan tuttilutt har inte satt på sig kläderna än...

Margarinlåda... äntligen!!!
hittade den i Borgvik på loppis... han ville ha 60 pengar för den... å det kunde han väl få.... mohaha...

finfin stol ... från början inhandlad av Arild på Karbalöppisen...
Å idag ni... har jag köpt en äkta gammal tramp symaskin!!!
hittade den på blocket i morse... hade väl legat ute i drygt en timma innan jag ringde å frågade när jag kunde komma å hämta den...
150 kronor!!!
(hon fick en tia i drix oxå...)
Ta hand om varandra...
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar